Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2022

nivanews







                               Lada Niva Sport με πιο δυνατό κινητήρα


To νέο και πιο δυνατό μηχανικό σύνολο που θα τοποθετηθεί στο Niva Legend ειναι ο 4κύλινδρος, 8βάλβιδος 1.6 λτ., που τοποθετείται στα Granta και Largus.
 Αποδίδει 90 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. και 142 Nm ροπής στις 3.800 σ.α.λ. 7 ιππους
παραπανω απ το υπαχον 1700.







                            Το Lada Niva  πάει παλι στο Ράλι Ντακάρ του 2022

πηγή: https://www.carandmotor.gr/nea/lada-niva-paei-sto-rali-ntakar

Η ελβετική ομάδα που αποτελείται από τον Mario Jagober και τον Sladjan Milijic, θα πάρει μέρος στον πιο απαιτητικό αγώνα του πλανήτη με ένα ειδικά διαμορφωμένο Lada Niva του 1984















https://www.autogreeknews.gr/nea/polla-diafora/diafora-nea/epeteiako-lada-niva-apo-ti-germania

Το Lada Niva ή 4×4 το οποίο πωλούνταν μέχρι πρόσφατα στη μοναδική χώρα της Ε.Ε., τη Γερμανία, πλέον σταμάτησε να διατίθεται. Όμως αυτό δεν σημαίνει ότι δεν συνεχίζει να υπάρχει ενδιαφέρον για το σκληροτράχηλο εκτός δρόμου μοντέλο.Η Γερμανική εταιρεία Partisan Motors με τους Ρώσους ιδιοκτήτες και επικεφαλής, αποφάσισαν να δώσουν τη λύση, κατασκευάζοντας τη δική τους γραμμή παραγωγής για το Niva. Μάλιστα, θα λανσάρουν το επετειακό Lada 4×4 – Lada 50th Anniversary Limited Edition, για τα γιορτάσουν τα 50 χρόνια από την ίδρυση της AvtoVAZ. Το συλλεκτικό Niva θα κατασκευαστεί σε μόλις 50 αντίτυπα και όπως μπορούμε να δούμε από το πρώτο σκίτσο που έδωσε στη δημοσιότητα η Partisan Motors, το αυτοκίνητο θα έχει τονισμένα τα off road χαρακτηριστικά του.

Εξωτερικά το Lada 4×4 – Lada 50th Anniversary Limited Edition θα ξεχωρίζει από τα χωμάτινα ελαστικά με τις ειδικές ζάντες αλουμινίου, τις ράγες οροφής, τις προσθήκες στα φτερά, τα σκαλοπάτια στα μαρσπιέ, τον αναπνευστήρα, τον αεραγωγό στο καπό και το νέο προφυλακτήρα εμπρός με τους γάντζους και τον εργάτη. Το επετειακό Niva θα διατεθεί αποκλειστικά στη Γερμανία και καθόλου στην Ρωσία. Η τιμή του δεν θα είναι χαμηλή όπως το βασικό μοντέλο που πωλείται στην Ρωσία, αφού μαζί με όλους τους φόρους θα κοστολογείται στις 19.900 ευρώ. Σίγουρα πολλά λεφτά για ένα τέτοιο αυτοκίνητο παλαιάς τεχνολογίας, όμως έχει φανατικό κοινό και σίγουρα και τα 50 αντίτυπα θα βρουν αγοραστές.




https://www.drive.gr/news/nea-montela/lada-4x4-niva-synehizei-akathekto-kai-2020

Lada 4x4: Το Niva συνεχίζει ακάθεκτο και το 2020






Μπορεί το Lada Niva να βρίσκεται στην αγορά με ελάχιστες επεμβάσεις από το 1977, όμως η ρωσική εταιρεία δείχνει αποφασισμένη να το κρατήσει επίκαιρο και ζωντανό, ανακοινώνοντας μια σειρά από αναβαθμίσεις για το 2020 που βελτιώνουν την εικόνα του εσωτερικού, την άνεση και την ασφάλεια.
Να θυμίσουμε πως από το 2014, το αειθαλές μοντέλο έχει μετονομαστεί σε Lada 4x4 για την αγορά της Ρωσίας, καθώς όλοι στον κόσμο γνωρίζουν περί τίνος πρόκειται.
Σύμφωνα με τη Lada, η καμπίνα επωφελείται από βελτιωμένη ηχομόνωση και μειωμένες δονήσεις χάρη σε καλύτερη συναρμογή του αμαξώματος όμως οι αναβαθμίσεις δεν σταματούν εκεί. Το νέο ταμπλό απέκτησε μοντέρνα χειριστήρια κλιματισμού, πιο αποδοτικούς αεραγωγούς, μεγαλύτερο ντουλαπάκι και αναβαθμισμένο πίνακα οργάνων ο οποίος έχει πλέον λευκό φωτισμό και πιο πλήρες υπολογιστή ταξιδιού. Νέες είναι οι ποτηροθήκες και οι θήκες για μικροαντικείμενα στο κεντρικό τούνελ, όπως και οι δύο πρίζες 12V που βελτιώνουν την πρακτικότητα.
Τα νέα και πιο άνετα καθίσματα προσφέρουν καλύτερη πλευρική στήριξη ενώ στα τρίθυρα μοντέλα απέκτησαν πιο αξιόπιστο μηχανισμό αναδίπλωσης. Επιπλέον, δύο προσκέφαλα προστέθηκαν στην πίσω σειρά καθισμάτων έχοντας θετικό αντίκτυπο στην ασφάλεια των επιβατών. Τέλος, στην οροφή προστέθηκε νέα πλαφονιέρα με σύστημα εκτάκτου ανάγκης Era-Glonass ενώ ανασχεδιασμένα είναι τα σκιάδια, οι χειρολαβές και οι εσωτερικές επενδύσεις στα κολωνάκια του παρμπρίζ.
Εξωτερικά, το μοντέλο είχε αναβαθμιστεί σχετικά πρόσφατα (2014) οπότε οι αλλαγές περιορίζονται στους προβολείς ομίχλης που προστέθηκαν στον προφυλακτήρα της έκδοσης Lada 4x4 Urban (οι υπόλοιπες εκδόσεις διατηρούν τους παραδοσιακούς μεταλλικούς προφυλακτήρες).
Η εταιρεία δεν αναφέρει τίποτα για τον κινητήρα, οπότε εικάζουμε πως έχουμε να κάνουμε με το γνωστό 4κύλινδρο μοτέρ 1,7 λίτρων που αποδίδει 83 PS και 129 Nm ροπής, ο οποίος πρόσφατα πιστοποιήθηκε ως Euro 6d-Temp με τις εκπομπές CO2 να φτάνουν τα 226 g/km.
Η Lada θα ανακοινώσει αργότερα την ημερομηνία κυκλοφορίας, τις εκδόσεις εξοπλισμού και τις τιμές τους, ενώ είναι σίγουρο πως το Lada 4x4 θα παραμείνει το πιο προσιτό SUV στην αγορά της Ρωσίας.

Το κλασικό Niva “αποχαιρετά” τον δημιουργό του
Ο Pjotr Prussow, αποτέλεσε το πρόσωπο που κρυβόταν επιμελώς πίσω από την τεράστια επιτυχία του αειθαλούς και σκληροτράχηλου ρώσικου εκτός δρόμου της Lada, του Niva. Σε ηλικία 75 ετών αποχαιρέτησε τον μάταιο τούτο κόσμο, συμπτωματικά, η απώλειά του συμβολίζει και το “τέλος” του Niva, με την μορφή που το γνωρίσαμε μέχρι σήμερα.
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)
O μηχανικός από την Ρωσία εργάστηκε για πολλά έτη στην εταιρία Avtovaz (τώρα ανήκει στη γαλλική Renault), ήδη από τη δεκαετία του ‘70. Στα τέλη της δεκαετίας του ’90, ο έμπειρος Ρώσος απέσπασε τον τίτλο του αρχισχεδιαστή στη Lada, ενώ το Niva παραδοσιακά αποτέλεσε το πεδίο δόξας του, όλα αυτά τα χρόνια εμπλοκής του στη φίρμα.
Λίγα λόγια τώρα, για το ποιο ήταν το Niva και πως πέτυχε τόσα πολλά. Η παραγωγή του καθαρόαιμου (μόνιμα) τετρακίνητου, ξεκίνησε το 1977, με διαθέσιμους κινητήρες βενζίνης τόσο στα 1,6 όσο και στα 1.7 λίτρα, πάντα με μηχανικό χειροκίνητο κιβώτιο (4 στην αρχή 5 στην πορεία σχέσεων), αλλά και σήμα κατατεθέν, την ατόφια μηχανική real τετρακίνηση, με τα διαφορικά και τις κοντές σχέσεις.
Σε ένα από τα τελευταία facelift που έγιναν, το Niva απέκτησε ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου, αντί για καρμπιρατέρ στην τροφοδοσία, όπως επίσης και υποβοήθηση στο σύστημα διεύθυνσης. Οι εκτός δρόμου δυνατότητες του γνωστού Lada, οριοθέτησαν την παρουσία του και έβαλαν τα γυαλιά σε πολύ πιο ακριβά οχήματα με βαρύ μάλιστα λογότυπο…

1 σχόλιο:

  1. Καλησπέρα σας Κ συγχαρητήρια για τις πολύτιμες συμβουλές σας!!! Έχω ένα lada niva 1.7 Κ θα ήθελα τη βοήθεια σας. Ενώ το lada μου δούλευε κανονικά,ξαφνικά άρχισε να ρεταρει τόσο σταματημένο,όσο Κ εν κινήσει!!! Μια σταματάει το ρεταρισμα Κ μια ξαναρχίζει.Αλλαξα μπουζοκαλωδια γιατί είχε μια διαρροή,αλλά πάλι τα ίδια.Ακομα παρατήρησα ότι ενώ το αμάξι κάνει 50-60χιλ το νερό του ψυγείου είναι κρύο,ενώ το μακρύ κολάρο του ψυγείου είναι ζεστό.ΤΙ συμβαίνει;;; Ευχαριστώ για τον χρόνο σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή